- تاریخ انتشار : جمعه ۳ مرداد ۱۴۰۴ - ۱:۴۹
- کد خبر : 65919
- مشاهده : - چاپ خبر

افزایش ظرفیت پاسخگویی سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران/ مدت انتظار تماس به ۱۰ دقیقه کاهش یافت
شرکت آب و فاضلاب استان تهران از افزایش ظرفیت پاسخگویی سامانه ۱۲۲ این شرکت به منظور تسهیل و تسریع در پاسخگویی به تماسهای تلفنی مشترکان با این سامانه خبر داد.
به گزارش اکوایران، براساس اعلام شرکت آبفای استان تهران، به دنبال افزایش تماسهای تلفنی شهروندان تهرانی با سامانه ۱۲۲ در روزهای اخیر و افزایش مدت زمان انتظار برای پاسخگویی به این تماسها، ضمن افزایش خطوط ارتباطی به ۳۶۰ خط، شمار کاربران پاسخگوی سامانه ۱۲۲ نیز با افزایش دو برابری به بیش از ۴۰ کاربر رسید.
با افزایش تعداد خطوط و کاربران سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران، مدت زمان انتظار برای پاسخگویی به تماسهای شهروندان در ساعتهای پیک از حدود ۷۵ دقیقه به کمتر از ۱۰ دقیقه رسیده است.
شهروندان تهرانی میتوانند در تمام ۲۴ ساعت شبانهروز، ضمن تماس با سامانه ۱۲۲ موضوعات مرتبط با قطعی ناشی از حوادث و یا افت فشار شبکه، انشعابهای غیرمجاز و مصادیق بدمصرفی و پرمصرفی را بهمنظور پیگیری با کاربران سامانه در میان بگذارند.
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0