سه نیروی مرزبانی پاکستان در یک انفجار کشته شدند

سه نیروی مرزبانی پاکستان در یک انفجار کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رویترز گزارش داد که انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده که یک مقر نیروهای امنیتی در پاکستان را هدف قرار داد و به دنبال آن درگیری‌هایی میان مهاجمان و نیروهای امنیتی رخ داد.

این خبرگزاری افزود که در حمله به ساختمانی در شهر کراچی، دست‌کم سه نفر از نیروهای مرزبانی «رِنجرز» پاکستان کشته شدند.

گفتنی است که رنجرز یک نیروی شبه‌نظامی و مرزبانی است که زیر نظر وزارت کشور و نه ارتش پاکستان فعالیت می‌کند.

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *