پزشکیان: با عزت، اقتدار و حفظ حقوق ملت وارد گفتگو می‌شویم

پزشکیان: با عزت، اقتدار و حفظ حقوق ملت وارد گفتگو می‌شویم

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: گفتگو به معنای تسلیم نیست.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با عزت، اقتدار و حفظ حقوق ملت وارد گفت‌ وگو می‌شود و به هیچ عنوان از حقوق قانونی مردم و کشور عقب‌نشینی نمی‌کند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما با منطق و با تمام توان، تا پای جان، در خدمت مردم و حافظ منافع و عزت ایران خواهیم بود.

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *