سرلشکر رضایی: امشب، متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند

سرلشکر رضایی: امشب، متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر محسن رضایی در واکنش به پاسخ موشکی سپاه پاسداران به تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی لبنان در پیامی که در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، نوشت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده بود نقض آتش‌بس و تجاوز به لبنان را بر نمی‌تابد. امشب متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند.

وی تاکید کرد: این پاسخ هشداری است تا دست از شرارت بردارند؛ هر اقدام جدید با پاسخ کوبنده‌تر و هزینه‌هایی سنگین‌تر مواجه خواهد شد.

سرلشکر رضایی: امشب، متجاوزان پاسخ خود را دریافت کردند

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *