به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با نخستین روز از هفته قوه قضاییه، محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران به همراه جمعی از قضات دادسرای جنایی از زندان قزلحصار بازدید کردند و ضمن دیدار چهرهبهچهره با زندانیان، درخواستها و پروندههای آنان را مورد بررسی قرار دادند.
در جریان این بازدید که با هدف رسیدگی مستقیم به مسائل و مطالبات زندانیان انجام شد، بیش از ۷۰۰ درخواست و تقاضای زندانیان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس نتایج این بازدید، برای تعداد قابل توجهی از زندانیان مرخصی صادر شد و با بخشی از درخواستهای مربوط به بهرهمندی از نهادهای ارفاقی نیز موافقت به عمل آمد که مراحل قانونی و تشریفات اجرایی آن در حال انجام است.
همچنین ۱۵ نفر از زندانیان با استفاده از نهادهای ارفاقی و یا به دلیل پایان دوره محکومیت، از زندان آزاد شدند.