هیئت «میناب ۱۶۸» مسقط را به مقصد تهران ترک کرد

هیئت «میناب ۱۶۸» مسقط را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیئت همراه بعدازظهر امروز سه‌شنبه(۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.

قالیباف و هیئت همراه عصر دیروز پس از بازگشت از مذاکرات سوئیس بلافاصله برای موضوع مدیریت تنگه هرمز راهی عمان شده بود.

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *