دانشجویان پردیس و نوبت دوم دانشگاه شهیدبهشتی از خوابگاه محروم شدند

دانشجویان پردیس و نوبت دوم دانشگاه شهیدبهشتی از خوابگاه محروم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای شرایط رفاهی و خوابگاه دانشجویان نوورود سال تحصیلی ۱۴۰۵ – ۱۴۰۴ را اعلام کرد.

همچنین طبق این اطلاعیه دانشجویان پذیرفته شده در دوره پردیس و نوبت دوم دانشگاه شهید بهشتی فاقد خوابگاه متاهلی هستند.

ضمنا هیچ محدودیتی در تخصیص خوابگاه به دانشجویان روزانه (به جز ساکنین تهران و البرز) وجود ندارد. دانشجویان نوورود مقاطع تکمیلی هیچ نگرانی نداشته باشند.

همچنین برای اطلاعات بیشتر از خدمات رفاهی دانشجویی این دانشگاه اینجا را کلیک کنید.

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *