پزشکیان: به تسلیم واداشتن ایران از طریق زور توهمی بیش نیست

پزشکیان: به تسلیم واداشتن ایران از طریق زور توهمی بیش نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: ایران همواره بر تمام عهدهایش پایبند بوده و تمام راه‌های پرهیز از جنگ را هم آزموده. همه راه‌ها از طرف ایران باز است. به تسلیم واداشتن ایران از طریق زور توهمی بیش نیست.

وی افزود: دیپلماسیِ مبتنی بر احترام متقابل، کم‌هزینه‌تر، عاقلانه‌تر و ماندگارتر از جنگ است که ایران سال‌ها بر آن تاکید دارد.

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *