به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: ایالات متحده بار دیگر در میانه مذاکرات به ایران حمله کرد.
عزیزی افزود: رئیسجمهور شکستخورده آمریکا نشان داده است که به اصول مذاکره یا آتشبس پایبند نیست.
وی تصریح کرد: این نقض بیپروا آتشبس، همانند همیشه به عقبنشینی و پشیمانی از سوی آنها منجر خواهد شد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: بازی سرزنش دیگر کارساز نیست.