برگزاری دوره‌ آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران مرکز زنان شهرداری تهران

برگزاری دوره‌ آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران مرکز زنان شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره آموزشی «مدیریت بحران» ویژه مشاوران و مدیران مرکز زنان و خانواده شهرداری تهران، با حضور رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

طبق اعلام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان علاوه بر آشنایی با مفاهیم نظری مدیریت بحران، در یک کارگاه عملی با روش‌های برپایی چادر، کمک‌های اولیه و اصول پدافند غیرعامل نیز آشنا شدند.

علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این کارگاه با تأکید بر اهمیت آموزش‌های کاربردی گفت: هدف از برگزاری چنین دوره‌هایی، افزایش آمادگی مدیران برای پیشگیری از وقوع حوادث و ارتقای توان واکنش سریع، صحیح و مؤثر در شرایط بحرانی است.

وی با اشاره به مخاطرات متعدد شهر تهران از جمله زلزله، سیل، طوفان، فرونشست زمین و حوادث انسان‌ساخت، افزود: مدیریت بحران تنها به امدادرسانی پس از حادثه محدود نمی‌شود، بلکه پیشگیری، آمادگی و کاهش خطرات، بخش اصلی این فرآیند است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین بر ضرورت رعایت اصول ایمنی ساختمان‌ها، توجه به کیفیت ساخت‌وساز و آگاهی شهروندان از مخاطرات محیط زندگی تأکید کرد.

در پایان این دوره آموزشی، بر نقش مؤثر مدیران و مشاوران حوزه زنان و خانواده در انتقال مفاهیم ایمنی و مدیریت بحران به خانواده‌ها و جامعه و نیز تداوم آموزش‌های تخصصی در این حوزه تأکید شد.

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *