لاوروف: ایران هیچ پیامی برای پایان جنگ به آمریکا نفرستاده است

لاوروف: ایران هیچ پیامی برای پایان جنگ به آمریکا نفرستاده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت: ایران هیچ پیامی برای پایان دادن به درگیری به ایالات متحده ارسال نکرده است و تلاش هایش اکنون بر دفاع از خود متمرکز شده است.

وزیر خارجه روسیه در ادامه سخنانش افزود: روسیه مراتب همدردی خود را بابت هرگونه تلفات غیرنظامی در بحران خاورمیانه ابراز می‌کند.بحران کنونی خاورمیانه پیامدهای وسیعی برای کل جهان و اقتصاد در پی دارد.

لاوروف با بیان اینکه «در داخل خود آمریکا هم در مورد اهداف واقعی عملیات علیه ایران اختلاف نظر وجود دارد»، تصریح کرد: تردیدی نیست که یکی از اهداف عملیات آمریکا و اسرائیل علیه ایران، ایجاد اختلاف بین کشورهای خاورمیانه بوده است.

این مقام ارشد روس خاطرنشان کرد: غرب تمام تلاش خود را برای جلوگیری از پیشرفت یک دستور کار مثبت در خاورمیانه انجام داده است و بر اساس اصل «تفرقه بینداز و حکومت کن» عمل می کند.

لاوروف در بخش دیگری از سخنانش گفت: روسیه همراه با شرکایش تلاش خواهد کرد تا به ایجاد فضایی کمک کند که انجام عملیات علیه ایران را غیرممکن سازد.

وی همچنین گفت: ناتو اکنون در حال کشیده شدن به جنگ علیه ایران است.

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *