ادعای مقام آمریکایی: حملات ما به ایران به مذاکرات لطمه نمی‌زند

ادعای مقام آمریکایی: حملات ما به ایران به مذاکرات لطمه نمی‌زند

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مقام مسئول آمریکایی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان مدعی شد که هدف از حملات اخیر آمریکا به ایران، هشدار است.

وی همچنین مدعی شد: ما بر این باور هستیم که حملات آمریکا مانعی در مسیر مذاکرات پایان دادن به جنگ با ایران ایجاد نمی‌کند.

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *