امکان استفاده از رستوران مکمل برای دانشجویان فنی دانشگاه تهران مهیا شد

امکان استفاده از رستوران مکمل برای دانشجویان فنی دانشگاه تهران مهیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، شورای صنفی اعلام کرد: به اطلاع دانشجویان دانشکدگان فنی دانشگاه تهران می‌رسد که در پی پیگیری‌های مستمر شورای صنفی خوابگاه‌های سطح شهر و همکاری اداره کل امور دانشجویان از این پس امکان استفاده از سلف مکمل فنی امیرآباد برای دانشجویان مهندسی دانشگاه تهران فراهم شده است.

این سلف تازه‌تأسیس با هدف ارتقای کیفیت خدمات تغذیه‌ای و افزایش ظرفیت سرویس‌دهی به دانشجویان محترم راه‌اندازی شده است

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *