رئیس دانشگاه تربیت مدرس عضو شورای راهبردی محیط زیست شد

رئیس دانشگاه تربیت مدرس عضو شورای راهبردی محیط زیست شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، یوسف حجت رئیس دانشگاه تربیت مدرس، به عنوان عضو شورای راهبردی محیط زیست منصوب شد.

در این حکم که به امضای شینا انصاری رسیده، آمده است:

نظر به سوابق ارزنده علمی، تخصصی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان « عضو شورای راهبردی محیط زیست» منصوب می شوید.

شورای راهبردی اتاق فکری است که با بهره مندی از ظرفیت نخبگان، متخصصان و صاحبنظران، با رصد، بررسی و تحلیل چالش ها و ارائه پیشنهاد سیاست ها و راهبردهای حل مسائل کلان به ارتقای تصمیم گیری ها در حوزه محیط زیست کمک می نماید.

از درگاه ایزد منان موفقیت و بهروزی شما را در مسیر همراهی برای اعتلای محیط زیست کشور مسئلت دارم.

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *