کلاس‌های نیم‌سال دوم دانشگاه علامه طباطبائی حضوری برگزار می‌شود

کلاس‌های نیم‌سال دوم دانشگاه علامه طباطبائی حضوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه کلاس‌ها و فعالیت‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی از تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۴، مطابق تقویم آموزشی، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است بازه انتخاب واحد الکترونیکی نیم‌سال دوم ۱۴۰۵-۱۴۰۴ دانشگاه علامه طباطبائی نیز از ۱۸ بهمن ماه آغاز شده است و تا سه‌شنبه ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد.

برنامه اسکان در خوابگاه‌ها، امور رفاهی و تغذیه نیز از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه اعلام خواهد شد.

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *