اطلاعیه دانشگاه تهران در پی حادثه انفجار در آزمایشگاه

اطلاعیه دانشگاه تهران در پی حادثه انفجار در آزمایشگاه

به گزارش خبرگزاری مهر، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

حوالی ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه ۱۰ مهرماه، در یکی از آزمایشگاه‌های دانشکدگان فنی دانشگاه تهران، تعویض کپسول گاز هیدروژن منجر به بروز حادثه و آتش‌سوزی شد.

با اندوه و تاسف بسیار، در این سانحه یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فوت و دو دانشجوی دیگر دچار مصدومیت شدند که حال عمومی آنها خوب است و پس از مداوای اولیه در محل، برای مراقبت‌های بعدی بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

✅ آیا این خبر حقوقی و قضایی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *